Publicitate | Harta site | Contact

Force1 logo

Skut logo

RDIF logo 2016

 

 

 

 

 

Hesper logo

Morar sigla

 

Uniforce logo rosu bun

 Ippon sigla

 YLI logo 2016

 

Rottner Security logo

Power Solutions logo

Roky Randory logo

ATC logo

Protect logo

Sectra logo

 Ariola sigla

 

 Livco sigla

Valahia sigla

Nera sigla_catalog

 Activ sigla

 

ETA a vandut monitorizare GPS pentru flote de 500.000 euro in Q1

In primul trimestru din 2012, ETA Automatizari Industriale (ETA-AI) din Timisoara a semnat contracte cu 141 de companii pentru echiparea a peste 4000 de vehicule cu sistemul SafeFleet X700 de monitorizare prin GPS a flotelor auto.

Clientii au venit atat din tara, cat si din strainatate prin birourile de vanzari din Italia (Ancona si Palermo), Georgia si Kosovo. Printre cei mai importanti clienti din Q1 se numara Rio-Bucovina, Raiffeisen Bank, Unicredit, Apanova, Petrofac, Chemirol, Lidl, Libra Bank, UPC, B&B Collection, Romturingia, Touring Rent Auto, Quadrifoglio, etc.

Anul 2011 a adus firmei o cifra de afaceri de 8 milioane de lei, in crestere cu 27% fata de nivelul inregistrat in 2010 (6,303 milioane lei). „Consideram ca aceasta crestere sanatoasa a afacerii noastre in conditiile actuale extrem de dificile din piata este atat rezultatul strategiei noastre agresive de vanzari, cat mai ales al politicii de dezvoltare continua a aplicatiilor software. SafeFleet Portal este acum cea mai dezvoltata aplicatia software pentru monitorizarea flotelor din piata, fiind dezvoltata de la zero dupa o investitie de 100.000 euro. Oferta noastra nu aduce doar pretul in centrul procesului decizional al clientului, diferentierea serviciilor fiind foarte importanta pe aceasta piata ” - Cristian Nicolae, director de vanzari.

Investitiile facute de ETA-AI incepand cu 2009 pentru deschiderea birourilor de vanzari din Italia, Kosovo si Georgia au inceput sa aduca roade, ponderea clientilor externi in cifra de afaceri crescand cu 35% in 2011 fata de anul anterior.

Explicatia cresterii vanzarilor intr-o perioada de criza economica sta in interesul in crestere al detinatorilor de flote pentru controlul si reducerea costurilor de operare a flotelor auto prin implementarea sistemului SafeFleet. Costurile implicate de gestionarea unei flote auto sunt un capitol important al costurilor operationale, dificil de gestionat intr-o perioada de criza, iar economiile inregistrate in urma implementarii sistemului SafeFleet sunt in jur de 25-30%. Principalele surse de economii sunt eliminarea timpilor morti, alocarea eficienta a masinilor pe traseu, reducerea orelor suplimentare si eliminarea furtului de combustibili.

„Planurile pentru 2012 includ atingerea unei cifre de afaceri de 2.5 milioane de euro si dezvoltarea aplicatiilor software de monitorizare a vehiculelor pentru platformele mobile. In prezent este disponibila aplicatia SafeFleet Portal pe Android Market si este in faza beta cea pentru platformele iOS. Dorim de asemenea sa deschidem birouri de vanzari si in alte tari din UE” - Cristian Nicolae, director vanzari.

Cei mai multi clienti care au implementat sistemul SafeFleet in Q1 2012 vin din agricultura, utilitati publice, transporturi, constructii, distributie, securitate si servicii financiare. Sistemul SafeFleet este instalat in peste 15.000 de vehicule detinute de 750 de companii din Romania si strainatate.

Sistemul SafeFleet a fost dezvoltat de ETA Automatizari Industriale pe platformele telematice produse de liderul mondial in domeniul M2M, compania Cinterion Wireless Modules care a implementat peste 800.000 de astfel de platforme in intreaga lume.

Anuarul Firmelor de Securitate 2016

AFS 2016 coperta1

Testimoniale

Dan Alistar, director general Alistar Security: “Portalului securitatesiprotectie.ro ii urez mult succes in promovarea industriei, in educarea publicului si in cresterea audientei.”

Valeria Bianu, consultant Sectia Comerciala a Ambasadei Suediei: "Dorim sa multumim si sa felicitam echipa Klaus Media Press pentru promptitudinea si profesionalismul cu care ne-au sprijinit in proiectul nostru! Speram ca acesta sa prinda viata si, astfel, sa avem ocazia sa colaboram impreuna cu echipa Klaus Media Press si pe mai departe! Felicitari, avem nevoie de profesionisti ca dvs!"

Mariana Morar, director Morar Paza si Protectie: "Anuarul Firmelor de Securitate si portalul www.securitatesiprotectie.ro sunt doua produse media utile si necesare pe piata de securitate privata din Romania"

Abonare la newsletter

Avem 12 vizitatori și niciun membru online