Publicitate | Harta site | Contact

Force1 logo

Skut logo

RDIF logo 2016

 

 

 

 

 

Elnet logo2

Hesper logo

Morar sigla

Siemens logo bun

Uniforce logo rosu bun

 Ippon sigla

 YLI logo 2016

 

Rottner Security logo

Power Solutions logo

Roky Randory logo

ATC logo

Protect logo

Sectra logo

 Ariola sigla

 

 Livco sigla

Valahia sigla

Nera sigla_catalog

 Activ sigla

 

Marius Ulmeteanu, director general: „UMO Serv este o companie activa, moderna si dinamica, ce poate aduce acel plus de valoare dorit de orice partener”

Dl Marius Ulmeteanu, va multumim ca ati dat curs invitatiei si, in debutul discutiei noastre, v-am ruga sa ne prezentati succint drumul de la idee, la performanta.
Compania UMO Serv implineste in acest an 20 de ani de activitate. A fost o perioada cu multe realizari si activitati, cu evenimente sociale si misiuni indeplinite cu succes in Focsani si pe raza judetului Vrancea, dar si in alte zone din tara. Compania a ajuns la o echipa de aproximativ 200 de angajati, bine structurata in departamentele Paza, Monitorizare, Interventii si Tehnic, cu un punct de lucru in Bucuresti si cu un portofoliu echilibrat de clienti. UMO Serv este, dupa parerea noastra si semnalele venite de la clienti, cea importanta firma de paza si protectie din Vrancea, insa calitatea ireprosabila a serviciilor noastre ne-a impus si pe alte piete din tara.

Care sunt principalele realizari ale societatii, de la infiintare si pana azi? Ce proiecte s-au definitivat sau urmeaza sa fie incheiate cu succes (investii in infrastructura, capital uman, logistica etc)?
UMO Serv a pornit la drum avand la baza cateva directii precise: asigurarea protectiei si securitatea completa a clientilor sai, de a fi mereu in pas cu tehnologia si cu noutatile de pe piata acestor servicii si, nu in ultima faza, de a elabora sisteme integrate care sa asigure confort si siguranta, in fata oricaror probleme nedorite. De-a lungul celor 20 de ani de activitate, compania a recrutat personal adecvat care, in urma cursurilor de formare si antrenamentelor specifice, a devenit un nucleu de agenti foarte bine pregatiti pentru orice fel de eveniment. Logistica a fost mereu modernizata cu autovehicule puternice si performante pentru interventiile rapide sau speciale, iar dotarile echipajelor si agentilor au fost intotdeauna cele mai noi, de ultima generatie in domeniu. De asemenea, pe segmentul de sisteme electronice, UMO Serv a fost in pas cu tehnologia, solutiile oferite clientilor fiind cele mai noi si mai performante de pe piata.

Cu ce rezultate ati incheiat anul 2012?
Anul trecut s-a incheiat sub bune auspicii pentru UMO Serv, cu o echipa de 150 de angajati si un portofoliu de cateva sute de clienti. A evoluat lista clientilor noi, dar ne-am pastrat si clientii fideli cu care avem deja relatii foarte bune de colaborare, de peste 10 - 15 ani.

Haideti sa punctam exact serviciile pe care le oferiti.
UMO Serv ofera sisteme integrate de securitate pentru o gama larga de clienti, de la societati si companii private, institutii publice, pana la persoane fizice si resedinte domestice. De asemenea, suntem solicitati si pentru actiuni care vizeaza: evenimente sociale, publice sau private, competitii sportive sau artistice. Cand spun servicii integrate ma refer la: paza si protectie umana, sisteme electronice de securitate, monitorizare si interventie rapida, transport de valori, garda de corp, monitorizare prin GPS, dar si cursuri de atestare profesionala in domeniul pazei si protectiei.

„Se poate observa o usoara educare a consumatorului in ceea ce priveste siguranta, atat personala, cat si a familiei sau afacerii sale”

Ne puteti nominaliza cateva tentative de frauda ce au fost stopate de agentii dvs?
Cu placere! O actiune la care bunurile recuperate au avut o valoare destul de mare a vizat o fabrica de confectii din Focsani, unde activam de peste 16 ani. In urma unei informatii primite de la un agent, impreuna cu Politia, am organizat un control in urma caruia s-au descoperit intr-un camion sapte baloti de material textil de cea mai buna calitate, marfa ce fusese furata din fabrica. Pentru cei doi agenti care au contribuit la succesul acestei actiuni, partea mai interesanta a venit a doua zi, cand directorul fabricii de urma a fi pagubita a aprobat o prima pentru ei in cuantumul a 10 salarii, fapt ce a motivat extraordinar personalul de securitate in perioada urmatoare. Alta data, cu ocazia unei pande la o ferma avicola, agentii de paza au depistat o persoana care sustragea cu ajutorul unor angajati din interior 25 de saci de concentrate. Bunurile au fost recuperate si predate conducerii unitatii beneficiare.
Un caz mai recent este acela in care un agent ce patrula in zona administrativa a unui complex de cresterea porcilor, a surprins o persoana care sustragea laptopurile aflate in birouri. Acesta, un individ cu state vechi in inchisorile patriei, din dorinta de a scapa, a atacat agentul de paza, fiind in cele din urma imobilizat cu greu de catre acesta si colegii alarmati prin statia de emisie receptie.
In toate aceste cazuri, s-au probat importanta calitatii personalului bine instruit, dotat corespunzator si cu atitudine, dar si colaborarea foarte buna in toate cazurile cu organele Politiei Romane.

Din semnalele pe care le aveti, s-a mai schimbat ceva in mentalitatea consumatorului roman privind notiunea de securitate a companiei sau, dupa caz, a familiei?
In ultimul timp, se poate observa o usoara educare a consumatorului in ceea ce priveste siguranta, atat personala, cat si a familiei sau afacerii sale. Incidentele petrecute si popularizate prin mass-media, mai ales de cand Romania traverseaza criza economica, au pus un semn de intrebare asupra necesitatii serviciilor de securitate profesioniste, care sa asigure confort si incredere. Faptul ca tot mai multe companii solicita servicii de protectie de paza specializate, inseamna incredere in aceste servicii. Inseamna progres. Sunt lucruri importante, mai ales familia, care nu pot fi lasate la voia norocului sau a sortii. Acel „poate nu mi se va intampla tocmai mie” este irelevant in fata gravitatii unor fapte care pot fi usor evitate sau prevenite prin apelarea la consultanta si servicii de securitate.  

Cum ati caracteriza piata de securitate din Romania?
Piata autohtona de securitate a ajuns la un nivel destul de bun de maturitate, atat datorita societatilor importante de pe piata, care au ridicat permanent nivelul calitatii, dar si datorita acestei educatii a consumatorului roman, privind nevoia de siguranta. Incet-incet firmele „fantoma” sau „capusa” incep sa mai dispara, iar clientii au devenit mai atenti la calitatea serviciilor solicitate, doresc sisteme integrate, eficiente si sigure, iar acesta este un semn de maturitate al pietei si de adaptare la standardele din Occident.

„Echipele formate din oameni bine pregatiti, atat la nivel tehnic, cat si tactic vor fi cele care vor domina piata”

Care ar fi principalele dificultati pe care le intampinati, atat ca business, cat si din punct de vedere economico-legislativ?
Ca business pe aceasta piata, o problema este reprezentata de, sa spunem, „batalia” preturilor intre firmele concurente, aspect care duce la scaderea calitatii serviciilor prestate sau a tehnologiilor implementate. Exista si o lipsa a informatiilor, a consultantei in domeniu, de care ar trebui sa beneficieze orice potential client. Alegerea unui astfel de serviciu se face acum doar din selectarea mai multor oferte, unde primeaza costul cel mai mic, fara a lua in calcul raportul calitate-pret. Din  acest motiv calitatea scade, efect care se propaga intr-o imagine negativa asupra intregii piete. De aceea solicitam potentialilor nostri clienti sa solicite cat mai multe informatii si detalii tehnice atunci cand doresc sa achizitioneze un serviciu de paza sau protectie.

Cum credeti ca va evolua piata de securitate din Romania in urmatorii ani? Cine va “musca” cel mai mult din piata?
Piata noastra de securitate, daca isi va urma cursul normal, va ajunge la un nivel ridicat al serviciilor. Vor conta firmele care vor pune mare accent pe raportul calitate-pret, pe tehnologiile utilizate, dar si pe factorul uman. Exista, cum este in cazul UMO Serv, o experienta de aproape 20 de ani pe aceasta piata, care va face diferenta. Echipele formate din oameni bine pregatiti, atat la nivel tehnic, cat si tactic, care cunosc normele legislative si care sunt motivati corespunzator, vor fi cele care vor domina piata. De asemenea, companiile care se vor preocupa de educarea clientilor, care vor solicita permanent feed-back pentru a-si imbunatati serviciile si care vor relationa permanent cu noutatile aparute, vor fi in top in anii viitori.  

Atat pe segmentul de paza, cat si pe cel al sistemelor de securitate apar in permanenta noi agenti economici. Cum vedeti acest aplomb intr-un astfel de business?
Va fi tot timpul loc pe piata pentru noii-veniti, atata timp cat acestia aduc cu ei o concurenta loiala, bazata pe servicii de cea mai buna calitate. Firmele noi pot ridica standardele, insa pentru noi, experienta personalului pe segmentul de paza si pe cel tehnic vor constitui un puternic avantaj, va fi marca UMO Serv. Adevarata concurenta este benefica, ne stimuleaza si ne face sa tintim standarde cat mai inalte.

Cum arata planurile managerului Marius Ulmeteanu pentru 2013?
Sper ca anul 2013 va fi unul reusit, cu cat mai multe obiective si actiuni incheiate cu succes, alaturi de echipa UMO Serv si de colaboratorii nostri. Planurile se leaga de construirea unui concept de securitate modern si eficient, sigur pentru clientii nostri si de marcarea unui punct important in existenta companiei UMO Serv, la data de 1 noiembrie, cand vom sarbatori 20 de ani de activitate.

Un gand pentru partenerii de afaceri si nu in ultimul rand, pentru portalul www.securitatesiprotectie.ro
UMO Serv le doreste cat mai putine evenimente nedorite clientilor nostri, o colaborare cat mai eficienta cu toti partenerii si colaboratorii, iar cititorilor portalului www.securitatesiprotectie.ro sa ne urmareasca, pentru ca UMO Serv este o companie activa, moderna si dinamica pe piata romaneasca de securitate, ce poate aduce acel plus de valoare dorit de orice partener intr-o relatie contractuala.

Interviu realizat de Carmen Dochita

Anuarul Firmelor de Securitate 2016

AFS 2016 coperta1

Testimoniale

Dan Alistar, director general Alistar Security: “Portalului securitatesiprotectie.ro ii urez mult succes in promovarea industriei, in educarea publicului si in cresterea audientei.”

Valeria Bianu, consultant Sectia Comerciala a Ambasadei Suediei: "Dorim sa multumim si sa felicitam echipa Klaus Media Press pentru promptitudinea si profesionalismul cu care ne-au sprijinit in proiectul nostru! Speram ca acesta sa prinda viata si, astfel, sa avem ocazia sa colaboram impreuna cu echipa Klaus Media Press si pe mai departe! Felicitari, avem nevoie de profesionisti ca dvs!"

Mariana Morar, director Morar Paza si Protectie: "Anuarul Firmelor de Securitate si portalul www.securitatesiprotectie.ro sunt doua produse media utile si necesare pe piata de securitate privata din Romania"

Abonare la newsletter

Avem 53 vizitatori și niciun membru online